اکورد های گیتار(خواننده های مختلف)







اکورد سیامک عباسی (خوشبختیت ارزومه)

خوشبختیت آرزومه

سیامک عباسی

ریتم:4/4

 


Eb                               Fm

اگه اون که کنارته تو رو بیشتر از من میخواد

Bbm                          Db

اگه با همون راحتی اگه باهات راه میاد

Ab                         Eb

اگه روزگار بد تو رو ازم گرفته

C     Eb                          Db

اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته

C7             C       Bbm      Db     Ab       Eb         Bbm

(خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی حتی از خاطره هامون جدا شی)2

Bbm               Db           Fm

از همون روزای اول می دونستم نمی مونی

Fm         Bbm                                  Eb

می دونستم نمی تونی عشقو تو چشام بخونی

Bbm                Db             Fm

از همون روزای اول دل تو با دیگری بود

Fm                   Bbm                    Eb

کاش همیشه بات بمونه اون که عشق بهتری بود

Bbm

خوشبختیت...

اکورد شهرام شکوهی (دل دیوونه)

Bm               C           Bm    Am         C               Bm    C            Bm                  

دل دل دل دیوونه کی قدر تو رو میدونه ... عـــــــــشق نیست حــــــــال تو ویرونه

Bm              C      Bm Am       C                     Bm       C            Bm                  
اونکه تو دلم جاشه با عشقی که تو چشماشه ... ای کاش مــــــــال من باشه

Bm    C D   C  D Bm  C  D C           Bm       C D C  Bm    C  D   C  Bm                 

این  دل مــال تو بود  اما از تو چه سود ... وای از رفـتن تو   (از دنــیــای حسود) 2

Bm          C           D               C            Bm    D  Bm     D  Bm Em    Bm                

عاشقــــــــــــم تماشا کن مرا گاهی جان ... تا دلت شاید سوی من آید اگر خواهی

Bm    C   Em C        D     C                                                 

تـــــــــــا عشق آید به همراهی

...................................................................................


اکورد سیاوش قمیشی ( یادگاری )

Bm.........Em............. A.................D

چندتا عکس یادگاری با یه بغضو چندتا نامه

Bm ..F#m. ..Em.........A.................D
چندتا آهنگ قدیمی که همه دلخوشیامه

Bm........Em.............A.................D
آینه ای که رو برومه غرقه تو بهت یه تصویر

Bm.. F#m .... Em........A .................D
بارونای پشت شیشه منو تنهایی و تقدیر

Bm A G Gb
دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می شه

Bm...........A............G...................Gb

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه می شه

Bm...........A........... G...............Gb

باورم نمی شه اما این تویی که داره می ره

Bm............. A..............G................Gb

خیره می مونم به چشمام حتی گریه ام نمی گیره

A...................Bm
چشمای مونده به راهو شب تنهایی و ماهو

Bm..........A....................G
یه دل بی سرپناهو منو خونه

A..............................Bm
ساعت های غرق خوابو این منه بی تو خرابو

Bm...........A.................G
یادت هرگز نمی مونه نمی مونه
......................................

اکورد حبیب ( خرچنگهای مردابی )

Em.................................... Bm

دراین زمانه بی های و هوی لال پرست

Bm.......................................C

خوشا به حال کلاغای قیل وقال پرست

Em.................Bm7......... Bm

چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را

Bm................C........D....Em

( برای این همه ناباور خیال پرست )2*

.C................................ Bm

به شب نشینی خرچنگ های مردابی

D...................................C

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

Em................................... D

رسیده ها چه غریبه و نجیبه می افتن

Bm.............C............D....Em

به پای هرزعلف های باغ کارپرست)2*

C.................................... Bm

رسیدم به کمالی که جز انالحق نیست

Bm.......................... Em

کمال دارا برای منه کمال پرست

Em...................Bm7....... Bm

هنوزم زنده ام و زنده بودنم خا ریست

Bm.............C..........D..Em

به تن چشمی نامردم زاوار پرست)2*

ریتم ۴/4
اکورد شادمهر عقیلی(تقدیر)

Gm              A#                          G#          A#           Gm          Cm

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست          تو ساده دل کندی ولی    تقدیر بی تقصیر نیست

Gm           A#                        G#          A#         Gm    Cm

با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی       باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

Gm     A#             G#     A#               Gm   Cm             Gm             Cm

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه         اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

Gm                      G#           A#              Gm      Cm             Gm                 Cm

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور      وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

Gm      G#              A#                    G#      A#             Gm         Cm

آخر یک شب این گریه ها سوی چشامو می بره    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره

Gm        G#            A#                  G#      A#         Gm              Cm

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی                 راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

Gm       G#        Gm      Cm           Gm       G#     Gm                    Cm

پیدات کنم حتی اگه پروازمو  پرپر   کنی              محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

Gm       G#           Gm               Cm         Gm       G#           Gm                Cm

باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست         تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست


اکورد شادمهر عقیلی(خیال)

B    A    C#m  B          C#m           B          A   C#m    B    C#m

با  خیالت عمری روز و شب درگیرم   توی رویام هر شب دستتو میگیرم

C#m      B            A B  A             B         E               A B  A         B

بی تو خیلی تنهام چقدر از من دوری رفتی و با  گریه گفتی که مجبوری

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی

C#m             B     A            B      C#m       B      A              B

زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

 C#m            B   F#m                     C#m               B  F#m         C#m

اگه عاشق باشی   دوری هم شیرینه لحظه هامون رنگ   شادی و میبینه

C#m F#m          A F#m                C#m          B  F#m           C#m

واسه رویای من    بهترین تعبیری اگه با هم بودیم واسه هم میمیریم

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی


C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم


آکورد شادمهر عقیلی (عادت)

C           Bb           F       Am

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

Dm Bb           Bb                C       Am

منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن

C      C^Bb         Gm         Bb        C

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم

Dm           C             Bb       Gm      Bb          C

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر می کشم

Dm^C                Bb           C      Dm

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

Dm^C      Bb         C           Dm

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

Bb            Bb         C       C              Dm

چشمای مهربون تو منو به آتیش می کشه

         Dm        C        Bb            Bb

نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه

C^Bb          Bb      Dm^C         Dm

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بذار

Dm^C               Bb             C               C

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار

C        Gm         Gm         C

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن

Dm      C              Gm       Gm       Gm           C

فقط به من بوسه بزن رو روح و جسم و تن من



+
اکورد احسان خواجه امیری (شیرین)

A.............Gm...............................A
بذار همه بپرسن این کیه داره می خونه

A..........Gm..................A
بذار غم ته ترانه نا گفته نمونه

A..................................................Gm
بذا بفهمن این صدای خسته مال من نیست

A........Bb.........C................A
بذا همه بدونن این ترانه مال اونه

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

A...............Bb........Gm..............A
نشونی تو رو شبیه گریه هام می دونم

A.......Bb........Gm..........................A
می خوام  گمت کنم ، نبینمت ، اگر بتونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی هم    یشه.......                                                                                 

ریتم:۲/۴
متین 2حنجره

DM.................C................AM..

اره من روانشناسم همتونو خوب میشناسم.

.AM...............C.................AM...

همتون مثل همیدو میگین تو سختی باهاتم

.DM........AM.............C...............

اما اینا همه حرفه توعمل یه جوری ظرفه

..................AM.....C............AM...

ظرفه تو خالی و پوچه تویی تنها اینا پوچه

.E7.........AM.......................G...

اگه دردودل تو داری نگو دیگران حریصن

.............E7......................AM..

همه منتظر نشستند تاتو بشکنی بخندن

.DM..........َAM.....C....................

به خدا کارت که گیره  کسی دستت نمیگیره

.AM............ C..................AM...

همه تنهاییمو خسته  سختی ها باید بمیره

.DM..................C.................AM..

اره من روانشناسم همتونو خوب میشناسم..
........................................................
آکورد آهنگ همدم-معین

ریتم:۴/۴

F                     Am

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

Em                            G
خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه

Em                        F
کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم

E                     Dm
میگم وای چقدر سرده میام دستاتو میگیرم

F                              Am
یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم

Em                         G
از اینجا تا دمه در هم بری دلشوره میگیرم

Em                        F
فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودنه با هم

E                       Dm
محاله پیشه من باشی برم سر گرم کاری شم

G                           C
میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم

Am                             Dm
روزهایی که حواسم نیست بگم خیلی دوستت دارم

Em        Dm         Em           Dm
تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری

Am                                F
تو هم از بس منو میخوای یه جورایی خود ازاری

Am Em Am Dm
یه جورایی       خود ازاری

Dm                     Am
کنارم هستی انگار همین نزدیکیاست دریا

Am                        F
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا

F                          G
قشنگه ردپای عشق بیا بی چتر زیر برف

E                     Dm
اگه حاله منو داری میفهمی یعنی چی این حرف

G                           C
میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم

Am                              Dm
روزهایی که حواسم نیست بگم خیلی دوستت دارم

Em     Dm          Em           Dm
تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری

Am                               F
تو هم از بس منو میخوای یه جورایی خود ازاری

Am Em Am Dm
یه جورایی      خود ازاری

 ................................................
Em                      Bm       Em
تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش 
Em                        Bm            Em
گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش
Em                    D            
غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری
C                         Bm                        Em
شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری
Em               D
دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون
C                        D
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
Em                   D
دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش
C                      D
بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش
C             Bm
 منو ببخش منو ببخش
Em                    Bm                Em
اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی
Em                       Bm        Em
اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی
                           D
برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری
C                     Bm                       Em
اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری
Em                 D
دلت نگیره مهربون...
.......................................................

مجید خراط ها - قرار تنهایی ما

 

ریتم : 4/4

 

F#m                      G                             F#m                        G           F#m

قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود

 

F#m                           G                         A                                 Bm     

فردا قرار بود من و تو از همدیگه جدا بشیم فردا قرار بود همدم گریه ی بی صدا بشیم

 

F#m                         G                               A                                Bm           

از تو چه پنهون گل من ، من خیلی وقته بی تو ام دیروز و فردا نداره برام چه سخته بی تو ام

 

Bm                              F#m                                 G                          A                                 

یادش به خیر قلب تو بود برای من سنگ صبور می خواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور

 

Bm                              F#m                                 G                                A                    Bm

حالا که نیستی لا اقل تسکین به قلب من بده اون که نخواست پیشم باشی حالا کجاست صبرم بده

 

F#m                       G                         A                   Bm

چجوری باور بکنم رقیب من نازت کنه شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه

 

F#m                        G                          F#m                           G             F#m

یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم

 

F#m                           G                      A                              Bm     

تو دعات گرفت و مُردم اما عاشقم هنوزم با همون یه قاب عکست می گذرونم شب و روزم

 

F#m                           G                           A                    Bm       

لحظه های آخر تو میره از یادم به سختی بدرقت اومدم اما دست تکون ندادی رفتی

 

F#m                        G                                   A                                      F#m

یه دلخوشی دارم هنوز حالا که دارم میمیرم هر وقت که بارون بباره تو رو کنارم میبینم

 

F#m                                  G                     A                               Bm        

نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنید رفیق من رفته سفر چند روزی خاکم نکنید

 

شاید خوشش نیاد که من تو خاک و خونه پیرهنم مردم چرا اون نمیاد با گل سرخ به دیدنم

 

آکورد آهنگ گناهی ندارم-محسن یگانه

Bb                                                         Am                       Dm

گناهی ندارم ولی قسمت اینه                        که چشمای کورم به راهت بشینه

Dm                   Bb                                Am                           Bb

برای دل من واسه جسم خسته م                   منی که غرورو تو چشمات شکستم

Bb                                                         Am                              Dm

سر از کار چشمات کسی در نیاورد             که هرکی تورو خواست یه روزی بد آورد

Dm                   Bb                                Am                           Bb

برای دل من واسه جسم خسته م                   منی که غرورو تو چشمات شکستم

Bb                                                    Am                          Dm

واسه من که برعکس کار زمونه                 یکی نیست که قدر دلم رو بدونه

Dm                 F                                      Am                         Bb

گناهی ندارم ولی قسمت اینه                        که چشمای کورم به راهت بشینه

Bb                                                      Am                        Dm

هنوزم زمستون به یادت بهاره                      توقلبم کسی جز تو جایی نداره

Dm         Gm                                             F                      Bb

صدای دلم ساز ناسازگاره                          سکوتم به جزتو صدایی نداره

Bb                                                 Am                           Dm

تو خواب وخیالم همش فکر اینم                   که دستاتو بازم تو دستام ببینم

Dm              Bb                           F                                     Bb

ولی حیف از این خواب پریدم که بازم          با چشمای کورم به راهت بشینم

Bb                                                         Am                              Dm

سر از کار چشمات کسی در نیاورد             که هرکی تورو خواست یه روزی بد آورد

Dm                   Bb                                Am                           Bb

برای دل من واسه جسم خسته م                   منی که غرورو تو چشمات شکستم
..............................................
این آکورد رو چون خودم عاشقش بودم گذاشتم تا شما هم استفاده کنین
احسان خواجه امیری...سلام آخر

D           Am                  Em             Am       Em

سلام ای غروب غریبانه ی دل     سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

Em           D                         C            G               D

سلام ای غم لحظه های جدایی      خداحافظ ای شعر شبهای روشن

D           Am                    Em           Am         Em

خداحافظ ای شعر شبهای روشن   خداحافظ ای قصّه ی عاشقانه

Em         D                              C            G          D

خداحافظ آبی روشن عشق           خدا حافظ ای عطر شعر شبانه

C            D                           Em      Am          Em

خداحافظ ای همنشین همیشه        خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

Em     C                                 D                           Am

تو تنها نمیمانی ای مانده بی من    تو را می سپارم به دلهای خسته

C          D                           Em        Am           Em

تورا می سپارم به مبنای مهتاب    تو را می سپارم به دامان دریا

Em       C                             D                           Am

اگر شب نشینم اگر شب شکسته    تو را می سپارم به رویای فردا

D           Am                    Em              Am       Em

به شب می سپارم تورا تا نسوزد   به دل می سپارم تورا تا نمیرد

Em           D                          C             G            D

اگر چشمهء واژه ازغم نخشکد     اگر روزگار این صدا را نگیرد

D           Am                     Em             Am       Em

خداحافظ ای برگ وبال دل من     خداحافظ ای سایه سار همیشه

Em        D                        C                G           D

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم       خداحافظ ای نوبهار همیشه
......................................

آکورد احسان خواجه امیری

هرچی آرزوی خوبه

ریتم4/4 :

Am       G                   C                           Am       F              Am

هرچی آرزوی خوبه ماله تو                         هرچی که خاطره داری مال من

 

Am         G              C                          Am         F             Am

اون روزای عاشقونه مال تو                       این شبهای بی قراری مال من

 

Am     F               G                             Am  E               Dm

منمو حسرت باتو ما شدن                           تویی و بدون من تنها شدن

 

Am   F              G                            Am          E          Dm

آخر غربت دنیاست مگه نه                          اول دوراهی آشنا شدن

 

                      اورتور:      (Am-G-F-E)

 

  Am             G     E            Dm              E                Dm     E      Am      

تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود         دلتو شکسته بودن همه قصّه همین بود

 

 Am             G     E         Dm             E            Dm    E             Am      

میتونستم باتو باشم مثل سایه مثل رویا         اما بیدارم بی تو مثل تو تنهای تنه
ا...................................................................
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری

Dm                                                      Am

فرشته ی ناز کوچولو چشمات قشنگه میدونم

Am         Em                                                G

دلم می خواد اینو بدونی به پای چشمات میمونم

Dm                                                     Am

عاشقتم همه میدونن تو قلبمی خوب میدونن

Am         Em                                     G

مهربونی کن عزیزم تا توی قلبت مهمونم

Am          G                Am         Am      G                  Am

عسل خانوم دلتنگ شماست عسل خانوم شیطون و بلاست

Am            Em                G       Am                              Dm

عسل خانوم خوشگل و دلبری عسل خانوم الهی بمیرم برات

Dm                                                      Am

به چشم من خیره نشو پاشو زود حرفی بزن

Am      Dm                                         G

خاطرخاتم بانوی من به دلم یه سری بزن

Dm                               Am

برای پیدا کردنتو دنیا رو گشتم

Am         Dm                             G

تو عشق زیبای منی دل به تو بستم
آکورد گیتار
آکورد جدید بهنام صفوی و شهاب رمضان-هنوز هم عاشقتم

[C#m – B – A] 2     [C#m – A – C#m – A – C#m] 2

C#m    A               B                   A                      C#m

نه واست دل تنگم نه ازت دلگیرم تک و تنها دارم از غمت میمیرم

C#m                A                      B                 F#m                    C#m

من که خواستم به چشات عشقمو هدیه کنم دارم از پا در میام تا بهت تکیه کنم

C#m            A                  B                    A                                        C#m

من که میگم دوست دارم هر شب و روز عاشقتم دیوونگی نکن بیا من که هنوز عاشقتم

[C#m – B – A] 2     [C#m – A – C#m – A – C#m] 2

G#m               A                             B                          C#m

حیف لحظه هایی که پای چشمات سر شد دل من تنها بود بی تو تنها تر شد

G#m               A                             B                          C#m

برو تو آینه ببین از خودت چی ساختگی بگو به چه قیمتی عشقو دور انداختی                        .....................................................  B  G#m             A#m        D#m 

من کوله بار دردم کی قد من بد آورد
 A#m     G#m    B           G#m

دوباره خنجر از پشت دوباره دل کم آورد

  B  G#m          A#m        D#m 

من بی ستارگیمو به آسمون نمیگم

 A#m        G#m    B             G#m     

احساس من غریبس کی می دونه چی میگم
 A#m         B   G#m        D#m  

اصلا زمونه می خواد کسی نمونه باهام

 A#m     G#m    B           G#m

اونقد قدم می زنم که درد بگیره پاهام

 A#m     B   G#m        D#m      

من خونه ی غرورم کسی نمیشه حالیش

 A#m     G#m    B           G#m

خراب شه سقف خونه روی سر اهالیش

اصلا زمونه می خواد ...
...................................................................

آکورد دلواپسی از آلبوم خونه ی غرور مهدی احمدوند.برای اولین بار از گیتار یخی.

ریتم : 4/4

    Am                    Dm                             

نه امیدی به چشماته نه میشه از دلت رد شد
Am    Gm      C     Am               A# 2    

همین دلبستگی خوبه نمیشه با دلت بد شد

    Am                    Dm                             

چرا یادت نمی مونه یکی تنها کست می شد
   Am                      A# 2                              

خداحافظ که می گفتی یکی دلواپست می شد

Am                     Dm                         

از این دلواپسی خونم از این دلخستگی خسته

Am                    A#  2                       

که راه عاشقی هامو نگاه تلخ تو بسته

 Am                     Dm                         

همین که با دلم سردی دلم جون میده می دونی

Am                        A#  2                              

تمام هر کی هستی رو به این دل خسته مدیونی

نه امیدی به چشماته ...

 Am                       Dm                               

نه این عشق اتفاقی بود نه من با عشق می جنگیدم

Am                        A#  2                       

همه دلبستگی هامو به تو وابسته می دیدم

 Am                     Dm                    

چه تلخه وقتی دنیاتو به دنیای کسی دادی

Am                        A#  2                       

که دنیاتو نمی فهمه اسارت میشه آزادی

برچسب‌ها: آکورد دلواپسی از مهدی احمدوند
مهدی احمدوند - دوست دارم


ریتم : 3/4

Dm     F      D#     Dm         Gm          Dm  

تو اون وَر دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم
Dm     Cm                 Dm       D#      Dm             Gm    D#2   

من آرزومه دلت با من بمونه هی بگی بمون تو عشق مهربون من
   Dm        D#         Dm               Gm    F  D#  Dm      

کی جز من هواتو داره هوای گریه داره وقتی دوری تو

   Dm        D#             Dm                       Gm  F D# Dm   

کی مثل من برات می میره همش دلش می گیره وقتی دوری تو

Dm         D#     Dm                          Gm            Dm

اما تو نموندی کاش می فهمیدم از اول عشق تو برای من نبود

Dm  Cm  Dm        D#       Dm       Gm        D#2 

واسه تو هر کاری کردم اما چاره چی ! دلت با من نبود

   Dm    D#        Dm       D#           Gm   F  D#   Dm    

آآآآآآروم آآآآآروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت

   Dm      D#          Dm            Gm        F  D# Dm  

دددلللتننننگگگتم دوباره جونمو می گیره عطر پیرهنت

برچسب‌ها: آکورد دوست دارم از مهدی احمدوند
....................................................
رامین بی باک - تمومه آرزوهامی
سلام به دوستای گلم. امروز روز خوبیه.آکورد تمومه آرزوهامی از رامین رو در آوردم که کار قشنگیه.برای اولین بار از گیتار


ریتم : 4/4

    Am         Gm       Am       Dm   

با همون نگاه اول دلمو چه ساده باختم
Am         A#         Am         Dm

همه ی ترانه هامو واسه داشتن تو ساختم
Am  C  A#         Am                   Dm

نکنه تنهام بذاری منو با یه دنیا احسااااااااس
Gm                A#                              C

به من امید بده عشقم بی تو دل خونه ی غم هاست

 Am C A#              Am                      Dm

تو که خواستنی ترینی واسه من عزیزترینیییییییییی

Gm             A#                                C

تو همون حس قشنگی که تو قلب من می شینی
 Am       A#            C 

که تو قلب منننن می شینی
 Am         Gm           Am                 Dm

روز و شب از تو می خونم قدر عشقتو می دونم

Am         A#         C  Am           Dm 

تمومه آرزوهامییییی عشق تو آروم جونم

نکنه تنهام بذاری ...

برچسب‌ها: آکورد تمومه آرزوهامی از رامین بی باک
...........................................
مرتضی پاشایی - دیدی

آکورد دیدی از مرتضی پاشایی

ریتم : ۴/۴

 C#              A#m    B                D#m   

دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستی

   C#             A#m         B             D#m   

دیدی راست گفتم عزیزم دیدی چشمامو نخواستی

C#       A#m      B      G#m  

دیدی حتی یه دقیقه نمیمونی دم رفتن

C#           A#m    B           G#m

دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن

A#m      G#m       

آ آ آ      دیدی رفتی

B                                D#m              

دیدی میگفتم یه روز میری دیدی دوسم نداری

G#m                                A#m      

دیدی میگفتم من عاشقم ولی تو کم میاری

B                                 D#m         

دیدی میگفتم یه روز میاد میری که برنگردی

G#m                                A#m       

تو که میخواستی بری چرا منو دیوونه کردی

   A#m    

چرا دوسم نداری

C#           A#m       B           D#m

دیدی اشکام روی گونم میریزه چیزی نگفتی

  C#       A#m        B            D#m      

دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام میفتی

C#        A#m         B        G#m

دیدی چشم یه غریبه چجوری دل تورو برد

C#        A#m           B       G#m

دیدی رفتی و یکی موند تو نبودنت کم آورد

A#m   G#m     

 آ آ آ   دیدی رفتی

B                        D#m               

دیدی دلت جای من نبود دیدی ازم گذشتی

G#m                        A#m        

آره حالا باورم میشه منو دوسم نداشتی

B                           D#m               

دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی

G#m                     A#m          

دیدی دلم تیکه پاره شد آخه اینم ندیدی

A#m

دیگه دوسم نداری

دیدی میگفتم یه روز میری ...

برچسب‌ها: آکورد دیدی از مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی - نبض احساس
...............................
آکورد نبض احساس از مرتضی پاشایی

ریتم : ۴/۴

B             C#     D#m           

دلخوری از بغض پری می فهمم

B         C#     D#m          

ناراحتی غصه داری می فهمم
B                        C#  f       

دلواپس فردای با من بودنی
D#m                      C#   f      

دلگیری از من اما درگیر منی
B                              D#m    

(داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم
A#m                             C#   f         

من بهت حق میدم من حالتو می فهمم(2))
C#                             D#m              

نبض احساستو می گیرم و حالت خوش نیست
C#                                B                

این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
G#m    D#                B

(دارم می بازمت ای داد بیداد
D#m       A#m             C# f    

خودم کردم که لعنت بر خودم باد(2))

برچسب‌ها: آکورد نبض احساس از مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی - بخدا
سلام. آکورد بخدا از مرتضی پاشایی رو در آوردم واستون و همینطور به ترتیب آکوردای آهنگای قشنگشو که با گیتار میشه زد رو میزارم واستون.

ریتم : ۴/۴

Dm                                  A#         Am

به خدا زوده زوده که بگی دیگه حرفی نمی مونه

C      A#   C                                Dm

به خدا زوده زوده واسه مردن این دل دیوونه

Am   A#   C

به خدا خیلی زوده

Dm                                  A#        Am

به خدا سخته سخته که بخوام بمونم بی تو تو دنیا

C   A#   C                                      Dm

به خدا سخته سخته که بگی نبوده چیزی بین ما

Am    A#    C

به خدا خیلی سخته

Dm     C                                Am

دل تو راحت واسه همیشه نگو بریدی ساده

Am         Gm                          A#  f  

اونی که اینجاست دلشو راحت به تو داده

Dm      C                                 Am

بگو یه خوابه بگو می مونی نرو می ترسم بی تو

Am            Gm               A# f

می میره آخه دل شکسته م تا بری تو

Dm                                      A#          Am

به خدا دیره می بینی به تو آخه اینجوری وابسته م

C      A#  C                                   Dm

به خدا ظلمه می دونی که قلبتو هیچ موقع نشکستم

Am   A#   C

بخدا خیلی دیره

Dm                                   A#        Am

به خدا بی تو این خونه واسم مثه زندونه تنهایی

C   A#      C                            Dm

به خدا تنهام این خوابه بگو نمیری بگو اینجایی

Am    A#     C

به خدا خیلی تنهام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.